Barion Pixel
Používaním našej webovej stránky súhlasíte s používaním súborov cookie v súlade so Zásadami používania súborov cookie.
Dodanie na Slovensko 2 pracovné dni
Zaregistrujte sa a získajte zameniteľné vernostné body!

Skin Food - Lahodná kozmetika z lahodného jedla!

Kórejská kozmetika - KoreaShop.sk - K-beauty

 


HISTÓRIA ZNAČKY SKIN FOOD
V roku 2017 juhokórejská kozmetická značka oslávila svoje 60. výročie. Kozmetická značka SKIN FOOD bola založená v roku 1957. Až v roku 2002 však bolo rozhodnuté o úplnej transformácii spoločnosti na koncept, ktorý dnes poznáme. Nová stratégia sa zakladala na koncepte „lifestyle značky“. Produkty značky sú obľúbené na Taiwane, v Japonsku, Číne, Spojených arabských emirátoch a v ďalších ázijských krajinách. Ba čo viac, dnes je značka známa nielen v Ázii, ale aj po celom svete.

FILOZOFIA ZNAČKY SKIN FOOD
Skin Food je jednou z najzaujímavejších ázijských značiek. Je to prvá kozmetická značka, ktorá používa prírodné zložky v ich pôvodnej podobe – bežnú zeleninu, ovocie a ďalšie potraviny, ktoré konzumujeme: uhorky, paradajky, ryžu, mlieko a iné. Filozofia značky by sa dala zhrnúť takto: „Jedlo, ktoré je prospešné pre vaše zdravie, je prospešné aj pre vašu pokožku.“ Všetko potrebné na výživu, hydratáciu a zdravie pokožky sa totiž nachádza v zdravej strave. Na vývoj produktov značka používa napríklad brazílsky čierny cukor, kráľovský čierny med a francúzske hrozno. Kľúč k maximalizácii krásy sa nachádza v potravinách, ktoré nás obklopujú.

PRÍRODNÁ KÓREJSKÁ KOZMETIKA SKIN FOOD
Ďalším mottom spoločnosti je: „Chránime vašu pokožku 14 rokov, nie iba 14 dní.“ Skin Food vyvíja svoje kozmetické výrobky s ohľadom na dlhodobé účinky, a preto venuje osobitnú pozornosť ekologickej čistote a pestovateľským metódam surovín. Zástupcovia spoločnosti Skin Food sa stretávajú s farmármi po celom svete, aby zabezpečili, že zákazníci dostanú najlepšie potravinové zložky, ako sú organicky pestované paradajky alebo uhorky. Ekologické a udržateľné pestovateľské metódy sú základom filozofie značky. Spoločnosť kladie dôraz na kvalitu, nie na kvantitu. „Snažíme sa robiť veci správne, aj keď to trvá trochu dlhšie. Sústredíme sa na večnú krásu, nie na krátkodobé výsledky.“

CHARAKTERISTICKÉ PRVKY KÓREJSKÉHO VÝROBCU KOZMETIKY
Logo značky je anjelik, ktorý má symbolický význam. Týmto spôsobom juhokórejský výrobca ukazuje, že jeho produkty jemne chránia zákazníkov pred negatívnymi vplyvmi moderného prostredia. Zaujme aj „pastoračný“ vidiecky dizajn obalov kozmetických produktov, ktorý odkazuje na prirodzenosť ponúkanej kozmetiky.

Zoradiť podľa:
Na začiatok stránky