Často Kladené Otázky (FAQ):
-
Objednávku som zadal, ale chcem ju upravit, čo mám robiť?
V tomto prípade nám napíšte na koreashophungary@gmail.com alebo nás zavolajte na číslo 06202883820 čo najskôr. Prosím, uveďte identifikačné číslo objednávky a presne napíšte, čo by ste chceli upravit. Ak vaša objednávka ešte nebola spracovaná alebo odovzdaná kuriérovi, môžeme na nej vykonať úpravy. -
Ako vrátiť produkt?
Podľa platných právnych predpisov je možné vrátiť produkt zakúpený v našom internetovom obchode bez uvedenia dôvodu do 14 dní od prevzatia zásielky. Tieto výrobky však nesmú mať známky používania, nesmú byť poškodené ani zničené a musia byť v pôvodnom, nepoškodenom balení so všetkým obsahom. Na vrátenie vybraných produktov ich prosím pošlite na našu adresu 3184 Mihálygerge, Rákóczi út 138, spolu s vyhlásením o odstúpení od zmluvy. -
Ako dlho trvá vybavenie objednávky?
Snažíme sa odoslať objednávky do 24 hodín od jej zadania, pričom doba dodania závisí od kuriérskej spoločnosti. -
Môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?
V tomto prípade nás kontaktujte na koreashophungary@gmail.com. -
Stratený balík – čo mám robiť?
V tomto prípade nás kontaktujte e-mailom na koreashophungary@gmail.com. -
Balík som neprevzal včas – čo mám robiť?
Neprevzatý balík v stanovenom termíne bude vrátený odosielateľovi. Akonáhle balík dorazí späť k nám, kontaktujeme vás, aby sme potvrdili a dohodli podrobnosti o opätovnom odoslaní, napríklad platbu alebo prípadnú úpravu dopravy podľa vašich rozhodnutí. V prípade pochybností nám napíšte na koreashophungary@gmail.com. -
Čo robiť, ak je balík poškodený?
Urobíme všetko, aby produkty boli pred odoslaním riadne poistené. Ak sa však balík poškodí počas prepravy, môžete podať sťažnosť alebo vrátiť poškodený produkt. V takýchto prípadoch je vhodné odmietnuť prevzatie balíka a vyplniť reklamačný formulár kuriéra a kontaktovať nás na telefónnom čísle 06202883820 alebo e-mailovej adrese koreashophungary@gmail.com.