Barion Pixel
Používaním našej webovej stránky súhlasíte s používaním súborov cookie v súlade so Zásadami používania súborov cookie.
Dodanie na Slovensko 2 pracovné dni
Zaregistrujte sa a získajte zameniteľné vernostné body!

Často Kladené Otázky (FAQ)

Často Kladené Otázky (FAQ):

  1. Objednávku som zadal, ale chcem ju upravit, čo mám robiť?
    V tomto prípade nám napíšte na koreashophungary@gmail.com alebo nás zavolajte na číslo 06202883820 čo najskôr. Prosím, uveďte identifikačné číslo objednávky a presne napíšte, čo by ste chceli upravit. Ak vaša objednávka ešte nebola spracovaná alebo odovzdaná kuriérovi, môžeme na nej vykonať úpravy.

  2. Ako vrátiť produkt?
    Podľa platných právnych predpisov je možné vrátiť produkt zakúpený v našom internetovom obchode bez uvedenia dôvodu do 14 dní od prevzatia zásielky. Tieto výrobky však nesmú mať známky používania, nesmú byť poškodené ani zničené a musia byť v pôvodnom, nepoškodenom balení so všetkým obsahom. Na vrátenie vybraných produktov ich prosím pošlite na našu adresu 3184 Mihálygerge, Rákóczi út 138, spolu s vyhlásením o odstúpení od zmluvy.

  3. Ako dlho trvá vybavenie objednávky?
    Snažíme sa odoslať objednávky do 24 hodín od jej zadania, pričom doba dodania závisí od kuriérskej spoločnosti.

  4. Môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?
    V tomto prípade nás kontaktujte na koreashophungary@gmail.com.

  5. Stratený balík – čo mám robiť?
    V tomto prípade nás kontaktujte e-mailom na koreashophungary@gmail.com.

  6. Balík som neprevzal včas – čo mám robiť?
    Neprevzatý balík v stanovenom termíne bude vrátený odosielateľovi. Akonáhle balík dorazí späť k nám, kontaktujeme vás, aby sme potvrdili a dohodli podrobnosti o opätovnom odoslaní, napríklad platbu alebo prípadnú úpravu dopravy podľa vašich rozhodnutí. V prípade pochybností nám napíšte na koreashophungary@gmail.com.

  7. Čo robiť, ak je balík poškodený?
    Urobíme všetko, aby produkty boli pred odoslaním riadne poistené. Ak sa však balík poškodí počas prepravy, môžete podať sťažnosť alebo vrátiť poškodený produkt. V takýchto prípadoch je vhodné odmietnuť prevzatie balíka a vyplniť reklamačný formulár kuriéra a kontaktovať nás na telefónnom čísle 06202883820 alebo e-mailovej adrese koreashophungary@gmail.com.

Na začiatok stránky